hade sjukt kul

Efter igår natt och allt dansande är det inte så konstigt jag är så sjukt trött. Orkade
egentligen inte ens gå upp idag men var tvungen.. Tänkte berätta lite vad vi gjorde igår.

Först drog alla hem till Hanna och fixade sig, sen tog vi bussen in till danderyd och tunnelbanan
till TC för att käka på Donken. Vi fick stressa i oss maten för att hinna till Fryshuset innan sju.
När vi kom dit mötte vi Mike och fick på oss masker som såg ut som Top Street Wear loggan. Det
var ju halloween-tema så vi fick vara utlädda med masker och svarta stora tröjor typ. Skit coola
masker och alla frågade oss om de kunde få dem eller få köpa när vi skulle dela ut flygblad. I lite
mindre än en timme delade vi ut lappar, sen fick vi återigen gå in bakvägen dvs behövde inte alls stå
 i den tre timmar långa kön som var. Några stackare fick inte ens komma in.. Vi dansade tills fötterna
värkte och hade grymt kul. Klart att folk kan tycka att man är en liten fjortis som går på sånt där
men jag hängde bara med för att ha roligt med tjejerna och det hade jag verkligen.. ♥
Bilder lägger jag upp när fotograferna som var där har lagt upp på hemsidan.

Höjdpunkterna på kvällen: Bulakorn: Fattar inte hur ni fortfarande orkar dansa, är helt slut.
Random kille till erika: Har du kille? Erika: Har jag kille? Nej. Killen: Tror.. skulle jag ha en chans?..
Emelie till en fotograf: Jag är modell. Fotografen: ställ dig där så tar jag några bilder. (HAHA!)
Emelie: Du bara för att du var så snäll så vill jag ha ditt nummer. Vad hette du nu igen? Noah:
Noah. Emelie: Okej, -skriver in nummer och allt- Du får heta Noahs-ö på min mobil.

1 Ella:

skriven

SVAR Vad roligt! Vart var ni och dansade? :) <33

2 Maja:

skriven

tack för en grym kväll! :D <3

3 Linn:

skriven

Asså typiskt Emelie kände jag där x) Vad kul att ni hade kul :D <3

Kommentera här: