As the grass kisses your legs.

Canon EOS 600D, Ef-s 18-135mm. För några dagar sedan åkte jag förbi ängarna där jag bodde som
liten. Eftersom jag hade moppen och inte direkt bråttom hem så stannade jag ett tag och tog lite fina
kort. En av dem är den över. Jag blev inte riktigt helt nöjd, men skulle så himla gärna vilja ta dit en
modell och fotografera bland annat porträtt. Nu är ju de flesta bortresa pga sommaren men jag
hoppas verkligen på att få tag på en vän som vill ställa upp. Jag har så himla många miljöer jag vill
fotografera i nämnligen, och som tur är så åker jag till Gotland på lördag och hoppas på att några av
tjejerna kanske kan ställa upp på lite kort eller att vädret är bra för lite fotografering.

1 M:

skriven

Jag vill ställa upp. Haha fast du vill säkert inte ens fota mig/med mig men w/e. haha

Kommentera här: