31 juli 2012

God eftermiddag! Inte nog med att jag vaknade lagom sent idag, så hängde sig min Mac Book.
Den har blivit lite seg på senaste tiden och jag tänkte faktiskt sätta mig med den imorgon på
tåget och bara rensa. Har så himla mycket på den att det inte är konstig att den snart lägger av.
Dessutom så ska jag passa på att lägga över en massa gamla bilder på en hårddisk som jag fick
av min farbror. Vill verkligen inte förlora mer gamla minnen i bilder så känner att jag ska lägga
över dem så fort som möjligt. Helst innan det blir försent.

Emil är och jobbar, vilket gör att jag har supertråkigt! Som tur är så kan jag svara på kommentarer
och lägga upp lite bilder men mer än så blir det nästan inte. Tittar också på lite Adventure Time.
Det måste vara det bästa programmet någonsin!
tumblr.

Kommentera här: