29 november 2012

Jag sov riktigt dåligt inatt. Det var länge sedan jag vred mig såhär mycket och
jag kan inte riktigt komma ihåg senast det tog mig mer än fem minuter att somna.
Självklart så vaknade jag strax efter klockan åtta denna dag då vi har sovmorgon. 
 
Igår eftermiddag fikade jag med Julia efter skolan. Vi pratade lite om blandande
ämnen och drack chai. Sen åkte jag in till staden och mötte min kille. Han hängde med
till min favorit butik när det kommer till piercings. Köpte en ny töjning och en till plugg.
Självklart med Batman på, haha. Jag har kollat in de pluggarna riktigt länge, men tyckt
att det varit onödigt att köpa en som är mindre än sex mm stor. Efter det åkte vi hem
till mig och såg på film. Jag är nog en av de få personer på denna  planet som ännu
inte sett Star Wars så vi såg på i alla fall början av första filmen. Känner dock att vi
kommer behöva se om den då jag inte alls kollade på filmen särskilt mycket.
Vem kan göra det när en snygg kille ligger brevid en och kysser en? Ingen, haha.
Vi var med varandra i fem timmar om jag räknat rätt, men ändå så flög tiden förbi. Den
har en tendens att göra det när jag är med honom. Det finns både bra och dåliga sidor
med det. Efter en godnattpuss på stationen så var han dock tvungen att åka hem.
Saknar honom fortfarande. ♥ 
 
 
 
1 Julia:

skriven

Är ni tillsammans nu? :D

Kommentera här: