Paris

Jag befinner mig just nu i Paris. Vi flög hit igår efter lunch. Allting är helt underbart, allt från alla byggnader till folket. Lite franska börjar komma tillbaka men vi klarar oss på engelskan! Idag vandrade vi runt Paris i 7 timmar (!!) och såg Tour Eiffel, Operan, Galeries Lafayette, Arc De Triomphe Etoile och så himla mycket mer. Vi bor ca 10 minuter från Eiffeltornet och vandrade runt kanalen upp mot galleriorna. Paris är så fullt av folk och helt otroligt vackert att se. Jag är verkligen chockad! När jag fortfarande var ihop med mitt ex ville jag ställa in denna resa, men nu är jag så glad över att vara här. Vi äter god mat och ser vackra platser. Jag skulle inte vilja byta bort det mot någonting! 
 
Jag återkommer med mer uppdateringar härifrån. Bilder kommer upp när jag är hemma igen. Några inlägg har tidsinställts och kommer upp under veckan, men jag hoppas på att kunna skriva lite från mobilen.

Kommentera här: