20 april 2013 10:46

Igår mötte jag upp Linus på centralen. Vi gick runt i stan, innan vi åkte hem till mig för att äta och senare dra vidare till en spelning som mina kompisar hade. Det var riktigt kul. På kvällen tittade vi på Trassel, en disneyfilm men jag somnade.
 
Idag skulle vi ju ha gått på Black Viel Brides men pågrund av sjukdom så har de ställt in hela europaturnen. Jag började gråta när jag såg det och fick springa in på skoltoaletten. Det var som att allting som är lyckligt just nu, bara försvann på några få sekunder. Jag antar att det fanns något som kunde dra ner mitt humör. Istället för att hänga läpp så ska vi snart åka in till stan och träffa lite folk som skulle ha gått på konserten. Det ska bli så grymt att få träffa dem även fast det blev inställt! 
 
 
1 Tess:

skriven

Tackar! den är riktigt snygg :)
så lite så!

Kommentera här: