Söndag - Jag vill skjuta upp livet just nu

Den här vecken kan ha varit den mest stressande på länge. Det har varit mycket press i skolan, mycket planerat och så har jag varit sjuk nu i helgen. Det jobbigaste är att denna kommande vecka verkar bli precis likadan, om inte ännu värre.
 
 
Jag sträcker ut tungan till livet just nu, men försöker att fokusera på det positiva och blicka framåt. Så som att jag fick se snyggingen i skolan nästan hela veckan, jag fick kärlekste av Linn och drack första koppen bara några timmar därpå (för att det är så gott!), hade värsta mys fikat med Astrid i onsdags (kärlekste var involverat där med, ber om ursäkt för det), jag gick ut på äventyr med Alice onsdags natt eller kväll och hade det allmänt kul, jag gick på spelning på klubben i fredags och dyrkade musik samt blev kär för stunden ungefär, jag fick träffa vänner och ha kul. Positivt tänkande, det blir ofta så flummigt.
1 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

Jag har också en kanon tuff vecka framför mig, men som du skriver, man ska se det positiva och det kommer gå galant. Bara 6-7 veckor kvart till sommarlov :)

sv. Åh visst är de, hihi :D
kramis♥

2 M:

skriven

Sv. Jag vet!!! Har inte riktigt fattat det än..

3 Olivia Magnusson:

skriven

sv: ja precis, men att vi är de första med att ha np-so var väl ganska tufft. Del 1 var 29 sidor långt, så nu har vi bara ett nationellt i so kvar,så det är bara att kämpa på :)
kramis♥

Kommentera här: