Träningstights

 
Jag köpte ett par nya träningstights i veckan. Mitt andra par köptes i april och kändes både slitna och tråkiga nu. Självklart behöll jag dem! Perfekt som extra par att varva med, men de höll inte längre i längden. Dessa par fick åka med hem istället! Färgglada, roliga och snygga! Jag är så nöjd, även om jag inte riktigt kan komma på vad mönstret ska föreställa. 
 
En annan sak slog mig i jakten på nya träningstights. Budgetkedjorna som Gina Tricot och H&M började för inte så länge sedan sälja träningskläder. När de började kostade ett par snygga, bra tights två hundra kronor ungefär. Nu får du sällan ge under tre hundra. De är oerhört dyra helt plötsligt! Jag gick en vända in på stadium och insåg att de hade ungefär samma priser. Är inte det konstigt? Dessutom så är det sällan man hittar sin storlek kan jag känna. Allt säljer slut så snabbt. Det är knappt så att man hinner se vad som finns innan det är slut. 
 
349:- på Gina Tricot. 
1 Rebecca:

skriven

Dåligt snygga då!!

2 Emma:

skriven

Otroligt snygga! Färg på kläderna då man ska träna gör själva träningen mycket roligare! :)
Kram

Kommentera här: