"Mina tankar i detta nu"

Kom över honom. Han är inte värd det. Han är inte värd din tid eller dina tårar. Ja du
älskar honom, Jag vet.  Och jag vet att du kan inte kan se dig själv med någon annan,
jag fattar det. Jag har gjort samma sak. Men varför ska du spendera all din tid hemma,
och behöva oroa dig för vad han gör eller med vem han är med.. Tror du verkligen han
tänker på dig? Nej. Visst det gör ont, Fakta är att han är ute med och håller på med
massa tjejer. Ja, du kommer se honom med en av hans flickvänner. Förberedd dig,
ärligt talat det kommer göra ont.  Han kommer att hålla om henne mer bara för att han
vet att du ser. Han vet att det dödar dig; därför kommer han göra det. Låt inte han nå ut
till dig eftersom det är just det han vill. Ge inte honom vad han vill ha. Han är inte ens
värd det. Vad spelar det för roll om han inte snackar med dig? Vill du verkligen vara vän
med ett sånt svin?? Saken är den att jag vet att du vill. Men ge det lite tid. Det enda han
vill är att snacka om sin nya flickvän och försöka göra dig avundsjuk,  vill du verkligen
höra det? Nej. Skit i han & hans nya. Han kommer ångra sig. Tro mig. När han ser att
du är med någon annan. Med ett stort leende på läpparna och din nya pojkvän som håller
om dig, han kommer inse hur lycklig du är. Och hur lycklig din pojkvän är för att han har dig;
tjejen i hans drömmar. Han kommer inse det stora felet genom att släppa dig, när han
valde henne före dig. När han bestämde dig så älskade han dig inte på samma sätt.
Tro mig, han kommer ångra sig. Och sitt inte där och tro att han inte kommer vara ledsen.
Men jag kan garantera dig; Han kommer ångra sig.  So spendera inte dina kvällar i
väntan på att någon ska ringa dig  Eller det smset han kommer skicka. Han spelar
att han inte ser dig online, han gör det endast för att han vet att det dödar dig.
När han går förbi dig så kommer han att kolla bak, han kommer göra det för att
han vet att någonstans i dig, det kommer göra ont. Jag ska inte ljuga för dig.
Det kommer svida. Det svider hårt. Det kommer också göra ont när du ser hennes
namn och hur mycket han älskar henne på hans profile. Allt kommer göra ont.
Tanken av att du vet att du är inte tjejen som får han att le.  Tanken av att du
inte är den första personen han tänker på dig när han vaknar & lägger sig. Tanken av
att du inte är hans bakgrundsbild på hans mobil. Tanken av att han har raderat alla
era bilder tillsammans. Tanken av att du vet att du inte kommer spendera tid med
honom mer.Tanken av att det inte kommer vara mer kvälls samtal i telefon och
bråka med personen du älskar mest. Och vet du vad, idag, imorgon,nästa vecka,
månader från nu; din telefon kommer att få SMS, du kommer automatiskt ta upp
telefon och hoppas att det är han som skriver och att han vill att ni ska
försöka en gång till. Men tro mig; han har för mycket stolthet. Även om han vill ha
dig igen, han kommer inte säga något. Du kommer snart att inse att han inte bryr
sig mer om dig och han kommer inte vara den första som du ringer om du är arg. Han
kommer inte vara den som sätter ett leende på dina läppar. Och ja det kommer göra ont.
Men vet du vad du ska göra? Håll huvudet högt. Du ska visa att du är bättre än honom
och du behöver inte honom i ditt liv. Du ska bevisa det för honom.

Kommentarer:

1 JoJo:

skriven

Test bala balbalba balbala!

Kommentera här: