Ett snabbt hej, ett snabbt hejdå.

Nu har Emil åkt iväg för att jobbat så kunde sno hans dator och skriva en liten
hälsning. Hoppas ni alla njuter av sommarlovet, det gör jag. Herregud, göteborg är fint!
Ska stanna här en vecka till ungefär så vi ska kanske iväg till ett fint badställe i helgen,
vilket jag ser fram imot. Emil har berättat en massa bra saker om det stället.
Min kamera är tyvärr hemma och utan batteri så det blir inte mycket bilder. :( Men iphonen
kanske kan sammarbeta lite iallafall. Får uppdatera mer ikväll om de senaste två veckorna,
de har hänt en hel del roliga saker. Sen när jag kommer hem lassar jag upp lite av
sommarens bilder och börjar blogga mer regelbundet.
Just nu vill jag njuta av sommarens sista dagar med min pojkvän♥
Sen kommer vi bara ses på helger igen..
weheartit.

Kommentera här: