Jul. 28, 2013

Igår mötte jag upp med en vän till mig. Vi möttes vid en sjö, som vi bor på olika delar av. Där satte vi oss vid en brygga, pratade och drack en varsin cider. Det känns fortfarande konstigt att kunna gå in på ICA och köpa ett sexpack öl, men nu är jag ju faktiskt arton år. Jag måste bara inse det först! Apropå min födelsedag så har jag fortsatt få en massa fina presenter trots att det var 10 dagar sedan jag fyllde år. I mitten av veckan kom Linn förbi och jag fick en massa fint, som jag visar upp när kameran har laddat klart om några timmar. Då ska det laddas upp bildern igen! Kameran har faktiskt lagts på hyllan den senaste veckan, för jag har inte kunnat hitta min laddare.

1 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Superfin bild! :)

SVAR: Har under dagen suttit och googlat mig fram till vad det egentligen är för kameror det är jag köpt och hur gamla de är så lär snart slänga upp ett blogginlägg om dem :)

Kommentera här: