Spegeln

"Jag förstår inte hur man kan skada någon på ett sånt fruktansvärt sätt och senare kunna
 se sig i spegeln. Hur kan man, nästan dubbelt så stor, trycka upp någon annan imot väggen
 med händerna i ett fast grepp runt halsen, se hur offret försöker bryta sig loss i greppet som
 gör så ont att hon inte kan förklara det. Hur kan man se sig själv i spegeln när man
skapat blåmärken och skrapsår på någon annans kropp, som visserligen har försvunnit nu.
 Hur kan man titta sig själv i spegeln när man vet att hon just nu sitter där, utan blåmärken men
med sår på insidan som gör minst lika ont. Berätta för mig, hur fan man kan se sig i spegeln!

Berätta för mig hur folk som faktiskt kunde hjälpa till, få det hela att sluta, hur de kan se sig själva
 i spegeln. Berätta hur de som såg allt men inte gjorde något, berätta för mig hur de kan se sig
själva i spegeln. Berätta för mig hur de som skulle hjälpa henne, de som sa att det här inte
skulle hända något mer, hur de kan se sig själva i spegeln och inte känna någonting.
 För hon som egentligen inte gjorde något fel, kan inte se sig i spegeln.."

1 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera här: