Yes it's another test, i was bored!

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu? Nej.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta ? Båda, beror på.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Är i ett seriöst förhållande så ja.
5. Har du kört oskyddat nån gång? Nepp.
vad fan hände med 6? :O
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Klart, både Ville och Jacob. 
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja senast nydligen.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Mm. 
10. Haft sex på fyllan? Nepp.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Tror det. 
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ofta.
15. Varit på en blind date? Japp en kompis skulle sätta ihop mig med en kille x) 
16. Varit otrogen? Nej
17. Ångrade du dig? har aldrig varit de så nej.
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 9 månader tror jag. 
19. Har du någonsin varit kär? Ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Japp.

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Ja.
2. Är du ofta med dina vänner? Jao.
3. Vad brukar ni hitta på ? Hänga, repa osv. 
4. Bästa minnet med nån vän? Har så himla många.
5. Säg namnet på en riktigt bra vän ? Jenna (har flera) 
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Vissa är jag själv med, andra inte.
7. Har du hatat din bästa vän? Kommer aldrig hata henne<3 
8. Litar du på din bästa vän? Gjorde till 100% 
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Jadå
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja
12. Vart bor din bästa vän? I himlen.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej, vi har ett liv.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja, alla ljuger ju ibland. 
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Jadå
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej, försöker att inte göra det alls.
17. Vilken kompis var du senast med senast? Saga, Jakob, Fellan och Emi. 
18. Har du många kompisar i din klass? Ja många går i min klass :) 
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Hanna och Moa. 

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? baby<3
2. Sov med dig i samma säng? Emil?
3. Du delade ett riktigt skratt med? Fellan  :) 
4. Du gick på bio med? Saga :) 
5. Du höll i handen? Emil igen x)
6. Du gick på stan med? Hmm, kommer inte ihåg.
7. Delade en pizza med dig? Äter inte pizza, men på sleepovern i feb med fellan. 
8. Ringde dig? Linn
9. Skickade ett sms till dig? Fellan 
10. Du kramade? Saga och Fellan igår :) 
11. Gjorde dig lite besviken? Vet inte, Emil tror jag. 
12. Gjorde dig mycket besviken? Morsan.
13. Du skrev med på msn? Kate, möjligtvis Bella.
14. Du snackade skit om? Minns inte
15. Du åkte bil med? Farsan, idag.
16. Gav dig en komplimang? Hanna  och Erika tror jag, igår om mitt hår.
17. Du kollade på film med? Syrran? Annars Emil tror jag.
18. Du åt med på resturang? Farsan.
19. Betalade något åt dig?  Farsan tror jag, betalar typ allt själv.
20. Grät inför dig? Fellan.


BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
2. Om inte vem bor du mest hos? Atm, bara hos farsan. 
3. Har du eget rum? Japp.
4. Egen dator? Nepp delar. 
5. Egen tv? Vill inte ha en egen så nej.
6. DVD? Nej.
7. Boxer ? Nej.
8. Internet? Ja, fast delar. 
9. Vilka färger går i ditt rum? Mitt gamla - vitt/rött Nya svart/vitt 
10. Har du stor golvyta? Nee, har mkt kläder på golvet x) 
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Det funkade för mig och emil så ja. 
12. Är köket stort ? Antar de.
13. Ismaskin? Nepp
14. Micro? Ja
15. Glass i frysen just nu? Tror de.
16. Fler än ett badrum? Japp, mitt och det vanliga :) 
17. Badkar eller dusch? Dusch
18. Tvättstuga?
19. Balkong? 2 altaner istället :p 
20. Bra grannar? De bästa

DIVERSE
1. Favoritfärg? Svart, vitt och gult.
2. Mobiltelefon? iphone 3GS 
3. Skola och program? Solskiftesskolan, kultur. 
4. Oskuld? Japp  
5. Senaste filmen du såg? Kommer inte ihåg. 
6. Senaste låten du lyssnade på? Toxic- A static lullaby 
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Jag fick en iphone! till Ella :)
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? Flera dygn :O
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? många..
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? för många.. 
11. Vad åt du till middag igår? kommer fan inte ihåg. 
12. Har du duschat idag? Japp
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Vi hörs, sa det i lördags.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Hej då.
15. Har du skolkat någongång? Ja
16. Är du en svartsjuk person? Kan bli ibland.
17. Går vänner före en partner? Beror på. 
18. Kommer du bra överens med din familj? Tyvärr inte.
19. Vad ska du äta till middag ikväll? inte ätit något på hela dan så inget.

Kommentera här: