Julbord och ett stort julbord.

 Jag vet inte hur många av mina vänner, bloggläsare eller i min släkt som vet att detta var min
sista julafton med denna livstil. Nästa julafton äter jag enbart vegansk kost och året efter det
sitter jag i Sydney och äter mat en dag efter er här i Sverige. Hel sjukt egentligen, nu när man
tänker på det. Tiden går så fort och snart är resan här. Jag längtar!
 

Jag firade denna jul hos min mamma och mina syskon. Även om det var ett par ångestladdade
dagar innan den tjugofjärde så kom jag igenom den högtid som  ligger längst från hjärtat mitt. Jag
överlevde, och ångesten är som bortblåst nu. Vi firade kvällen med Mormor, Morbror och hela
familjen. Ett stort julbord och en massa julklappar blev det. Jag fick ingenting speciellt,
och ingenting jag önskat mig men jag är nöjd ändå. Varför klaga? Jag hade en bra kväll och dag.

Jag hoppas att alla hade en underbar jul! (Canon EOS 600D)

Kommentera här: