Det kommer aldrig vara över för mig

Skolan tuffar på i sin i egna lilla fart och snart är det sommar. Åh vilken härlig dag det varit! Kanske präglades dagen av att jag drömde om honom inatt? Han ger mig fjärilar i magen och jag spendera större delen av historialektionen om att dagdrömma om honom.  Man ska inte ha en konversation med någon innan man somnar för man fantiserar sig iväg i drömmar. Är inte allt "alldeles, alldeles underbart" när man är sådär halvt förälskad eller har en crush? Lyckorus till tusen och lite mer därefter.
 
 
Lite äldre bilder. Mitt hår har verkligen blekts sedan dess. En vecka i Spanien var allt som behövdes. 
 

Imorgon kommer Linus hit från Skååååne. Jag ska möta upp honom vid centralen, sedan ska vi gå på stan. Och imorgon kväll ska vi på spelning som några kompisar till mig spelar på. Vi lär sitta upp hela natten.  Prata, dricka te och sådant där ni vet. Sedan ska vi köa till Black Viel Brides som spelar på fryshuset. Jag kan inte förstå att jag nyss skrev den där meningen, men jag gjorde det! Snart ser vi dem och jag kommer gråta hela konserten. Jag ser fram emot den här helgen så himla mycket! Jag tror inte folk kan förstå min lycka. Den är för stor för att ens kunna beskriva. Jag vet bara att ingenting kan dra ner mitt humör. 
 
 
 
1 linah brown:

skriven

due så fin!

Kommentera här: