Under tiden som jag varit borta

Har jag hunnit fika med min lillasyster som fyllde fem år, lyssnat på musik och åkt på äventyr. Sminkat mig med eyeliner, haft praktik på Let´s Dance och hängt på Odengatan lite väl mycket. Varit på studiebesök på Nordiska Museet, sjungit med till "Livet är en fest!" i öppningsnumret av Let's Dance, och spelat in påskprogram i skolan. Klätt ut mig till bad Sandy från Grease på min skiva, insett meningen med livet i citat och lagat mat. 
 
Uppdateringen ska bli bättre snart.  
 
 
 
1 DalleNalle:

skriven

Var verkligen jobbig förut, då jag inte visste jag jag ville och så, haha:/
Men skulle du kunna försöka att göra en design till mig igen? Nu har jag iaf allt jag vill ha på ett papper osv, så blir inte som förut!

Säger du ja så skickar jag det jag vill ha på din mejl som jag har kvar.:)

Kommentera här: