1 Februari

Det var ett tag sedan jag skrev något här, och det finns bara en förklaring: mitt liv har kaosat. Det har varit inlämningar och jobbiga uppgifter i skolan. Dessutom så har jag sökt jobb och sprungit runt som en galning på arbetsintervjuer. Men det är inte det största som har hänt.
 
I fredags klippte jag av mig mitt hår! Det kanske låter helt sjukt i mångas öron då jag alltid velat ha långt hår. Men jag kände för det. Två dm åkte av och mitt hår har aldrig varit såhär friskt och lent. Efter alla år av blekning så behövdes det! Jag har också börjat avfärga mitt hår, för att få bort den blåa färgen. Det är numera lite ljusblått här och var, och kan ibland skifta i lite grönt. Jag hoppas på att få det till blont snart, och senare kunna bestämma mig för hur jag vill ha det. Vad det blir för hårfärg får vi se senare. Inte ens jag har bestämt mig!
 
En dålig bild, men nu ser längden iallafall. Lite längre än till axlarna blev det!
 
 

Kommentera här: