Du bara låtsas som att det regnar.

Nu är det söndag och om mindre än en timme är det måndag igen. Veckorna går så fort nu! Snart är det lov, sedan vår och efter det studenten. Det är mycket jag ser framemot den här våren! Det är så mycket som kommer hända, och jag tror inte ens att jag kommer hinnas stanna upp och andas mellan alla projekt. 
 
I torsdags fick jag ett nytt jobb. Det ska bli skönt att testa på något nytt som jag aldrig gjort förut! Jag kommer dessutom att praktisera på inspelningen av Let's Dance varje fredag den här våren. Det ser jag verkligen fram emot! Det är verkligen annorlunda på en inspelning för ett program som sänds på tv, istället för det vi gör i skolan. Visserligen har vår skola enormt bra utrustning och mycket är likt andra inspelningar, men det blir inte riktigt lika seriöst.
 
Photo credit: tumblr. 
 
 

Kommentera här: