Torsdagen 27 februari 2014.

Jag har nyss ätit frukost, sett på några avsnitt av How I Met Your Mother och är nu påväg till gymmet för att träna. Jag ska köra ett kondition och magpass, hade jag tänkt! Det är så skönt att komma iväg till gymmet mitt på dagen nu när man är ledig. Inte alls lika mycket folk. I januari var mitt gym fullt, alla tider, alla dagar. Numera har det lugnat ner sig en hel del, vilket känns otroligt skönt. Jag vill inte köa till olika maskiner. Det känns så otroligt ovärt. Normalt brukar jag ta en yogamatta och göra övningar med min kroppsvikt, men ibland vill jag sätta mig på en cykel och cykla en mil eller två. Då kan det oftast bli jobbigt att försöka hitta någon som är ledig. Man får vara kreativ och komma på nya lösningar. 
 
Jag älskar verkligen hur solen har börjat titta fram igen efter några ynka soltimmar i januari. Det är så härligt och jag känner genast hur jag får lite mer energi, för varje dag som går. Snart är det vår! 
 
Credit: Tumblr. 
 

Kommentera här: