I'm married to the music

 
Jag har värsta konsertsuget just nu. You me at six och  All Time Low kommer hit i vår. Om jag går så blir det 3:dje gången jag ser All Time Low live. YMAS är prioriterade, för dem har jag ännu inte sett. Sen får man inte glömma Bråvalla och deras hittills grymma bandsläpp. 
 
Ska någon av er gå på någon speciell konsert under tvåtusenfjorton?
1 Maja!:

skriven

Sv; Jaa, älskar också ditt blåa hår! ;D

2 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

Kanske går på någon, ska söka volontärjobb på några festivaler :)

~ Vad gjorde jag i Frankrike under jul? Fick jag verkligen ett kontrakt som vissa trodde? Och hur är det att leva med LKG, går det verkligen att göra det man vill? Kika in på nattstad.se/idahtt så får du svaren + mycket mer ~

3 JOHANNA:

skriven

Jättefin blogg!

4 Madeleine:

skriven

jag ska på One Direction 2 gånger heheh & sen james arthur & gavin degraw

5 En flicka som är stark:

skriven

åh vill också på konsert. Har inte varit på något på flera år :(

6 HJJONSSON:

skriven

Coola bilder! Ska gå på JT, Avicii & Mileys konsert wooho :D

7 Em:

skriven

Skulle vilja gå på flera konserter men det blir nog ingen:/

8 selma:

skriven

åhh du har så fint hår *.*

9 anna:

skriven

jag ska också till bråvalla! taggar sönder redan.

10 Wicke:

skriven

err my gerr! din blogg är perfekt♥ är skit sugen på att gå på konsert! synd bara att ATL & YMAS ska spela i stockholm :( ligger så långt bort

Kommentera här: