Lördag

 
Igår var jag ute med en av mina bästa vänner, för att fira hennes födelsedag. I måndags blev hon nitton år! Det får mig att inse att snart är även jag det. Nitton alltså.. Och det känns nästan lite gammalt. Tur att det idag är precis sex månader kvar tills jag fyller år. 
 
Det blev ingenting allt för fartfyllt, och jag satt med hörlurar och hög musik på ett tåget. Det är någonting helt underbart med att åka tåg hem på kvällen. Jag vet inte vad det är, men att sitta ensam och lyssna på musik medans det är mörkt ute tar mig till ett annat universium. Ibland slutar det dock illa! Som de få gånger jag faktiskt missat min hållplats eller satt mig på fel linje... Ops. 
 
Imorse vaknade jag redan när klockan precis passerat åtta. Efter ett bra antal How I met your mother avsnitt, så klev jag ur sängen halv tio och tog hand om både tvätt, disk och lunch. Sedan dess har jag redigerat bilder, laddat ner typsnitt, läst bloggar och börjat skriva ner lite planer inför veckan. Om det är något jag inte klarar mig utan så är det min kalender! Jag måste ha allting nerskrivet, annars flyger det ur minnet. 
 
 
 När jag ler, så ställer sig mina stavar åt olika håll, vilket får mina piercingar att se extremt snea ut. 
1 M:

skriven

vi borde fika eller så, någon dag.

Kommentera här: