Street signs

 
Jag köpte dessa skyltar till mig själv i julklapp. Den översta är en gata i Paris, och den understa är från London. London och Paris
är två av de finaste städer jag sett, och båda resorna var två av de bästa i mitt liv. Det känns bra att kunna titta på dem och minnas. 
 
1 vanja:

skriven

sv: neej :)))

2 Maja!:

skriven

Sv; Nej ^^ är alldeles för feg för att färga mitt hår i någon cool färg x) har brunt hår men skulle lätt färga det om jag var blond eftersom att färgen blir ljusare då, men jag har färgat ombre ;)

3 Melody Moonchild:

skriven

Ooh, fina skyltar! Själv skulle jag gärna ha en Baker Street skylt! :)

Sv. Tack! Den är väldigt fin! :D

4 Kelly:

skriven

Coola! :D

5 HJJONSSON:

skriven

Coolt!!
Sv. JAg har ingen aning om biljetter finns men kan säga att priset är inte alls dumt hehe!

Kommentera här: