tjugofemte januari

 
Igår hängde jag i skolan till kl 15:00, även fast jag slutat fyra timmar innan det. Jag spelade in ett tal om rasism, filmade lite till vår kortfilm och pluggade lite på alla uppgifter jag behöver lämna in i historia just nu. Det kändes bra! Svängde förbi Ica på vägen hem och köpte lite godis, som motivation till att skriva tills fingrarna blöder när jag kom hem. 
 
Efter tolvslaget inatt gick jag och la mig. Då hade jag sammaställt allting jag skulle behöva göra den här helgen, klippt ihop hela talet, lämnat in talet och den skriftliga delen. Jag hade skrivit en hel sammafattning på två sidor om renässansen och hänvisat till källor. Jag hade även gjort en bildanalys om konst från renässansen på en och en halv sida. Efter allt detta, var jag helt slut. Somnade som en stock!
 
Idag har jag inga andra planer än att fortsätta vara produktiv! Jag har några få uppgifter som måste göras, sedan är jag nog klar. Då ska jag passa på att ta en sväng förbi gymmet och träna med en vän. Sedan ska jag hem och planera nästa vecka. Jag har både arbetsintervju och möten att springa på. Det känns bra att ha koll och planera allting, så att det slipper bli ett antal krockar med det ena och det andra.
 
 
Jag brukar inte normalt ha rött läppstift, då det skär sig med mitt hår, men en vän i klassen ville att jag skulle vara modell åt henne så jag fick ta smällen! Apropå mitt hår så färgar jag det inte blått just nu, för att jag vill att så mycket som möjligt ska gå ur. Därför ser det grönt/ljusblått ut!
 
// INLÄGGET GÅR TYDLIGEN INTE ATT KOMMENTERA. JAG JOBBAR PÅ ATT FÖRSÖKA FIXA DET. //